sport

Spain is investigating allegations of sexual assault against Brazilian Alves

Spain is investigating allegations of sexual assault against Brazilian Alves

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

وقالت المحكمة العليا في مقاطعة كاتالونيا في بيان إن محكمة في برشلونة فتحت تحقيقا في “جريمة اعتداء جنسي مزعومة نتيجة شكوى قدمتها امرأة ضد لاعب كرة قدم”.

وبينما لم يذكر البيان اسم ألفيش، أكدت مصادر مطلعة لوكالة “فرانس برس” أن التحقيق يتعلق بلاعب برشلونة ويوفنتوس السابق.

وقالت شرطة كاتالونيا بانها تلقت شكوى في الثاني من يناير من سيدة زعمت بأن ألفيش لمسها بشكل غير لائق.

وقع الاعتداء الجنسي المزعوم في ملهى ليلي شهير في برشلونة ليل 30-31 ديسمبر، بحسب تقارير إعلامية إسبانية أشارت فيها إلى أن اللاعب اتهم بالتحرش بالمرأة جنسيا.

وأكد ألفيش (39 عاما) أنه كان في الملهى الليلي في ذلك الوقت لكنه نفى ارتكاب أي مخالفة، وقال لشبكة “إنتينا 3” الإسبانية الأسبوع الماضي إنه لم ير المرأة من قبل.

وأضاف “كنت هناك، في ذلك المكان إلى جانب الكثير من الناس الذي يستمتعون. الجميع يعرف أنني أحب الرقص وتمضية وقت ممتع ولكن دون خرق خصوصية الآخرين”.

وتواجد ألفيش الذي يلعب حاليا مع فريق بوماس أونام المكسيكي، في برشلونة في إجازة بعد مشاركته في مونديال حيث بات اللاعب الأكبر سنا يدافع عن ألوان سيليساو في النهائيات.

“>

The Supreme Court said Catalonia In a statement, the court in Barcelona opened an investigation into the “crime sexual violence It is alleged as a result of a complaint lodged by a woman against a football player.

Although the statement did not mention Alves by name, informed sources confirmed to Agence France-Presse that the investigation involved the former Barcelona and Juventus player.

And she said The Catalan police She received a complaint on January 2 from a woman who claimed Alves had touched her inappropriately.

The alleged sexual assault took place at a popular nightclub in Barcelona on the night of December 30-31, according to Spanish media reports, which show the player has been accused of sexually harassing the woman.

Alves, 39, confirmed he was in the nightclub at the time but denied any wrongdoing. Last week he told Spanish network Intina 3 he had never seen the woman before.

“I was there, in that place with a lot of people having fun. Everyone knows that I like to dance and have a good time, but without violating the privacy of others,” he added.

Alves, who currently plays for Mexican side Pumas Onam, was in Barcelona on holiday following his participation at the World Cup, where the senior is now defending the Seleção’s colors at the finals.




#Spain #investigating #allegations #sexual #assault #Brazilian #Alves

Related Articles

Back to top button